Starbar Articles

תכנון בר לאירוע

תוכן עניינים

תכנון בר האלכוהול בחתונה או בכל אירוע אחר, מלווה בהמון סימני שאלה מדאיגים. כמה בקבוקי אלכוהול צריך להביא? איזה סוגי אלכוהול חייבים לכלול ברשימה? האם צריך גם בר אקטיבי לחתונה או שמספיק בר רגיל? רשימת השאלות הולכת ומתארכת ככל שמתקדמים עם תכנון האירוע, ובתוך כל הפרטים שמסביב לפעמים שוכחים לבדוק את הדברים החשובים ביותר. בין אם החלטתם להזמין חברה מקצועית שתספק את שירותי הבר לאירוע שלכם, ובין אם אתם צריכים לבחור את אחד הספקים שמוצעים לכם ברשימת הספקים של אולם אירועים או המקום בו אתם מקיימים את האירוע – אלו הדברים שעליכם לבדוק לפני, כדי לוודא שאתם אכן מקבלים שירותי בר אירועים איכותי ומקצועי :

איכות האלכוהול

איכות האלכוהול – יש לא מעט חברות מוכרות שמציעות שירותי בר לחתונות במחיר זול שלא ניתן להתחרות בו. המחיר הזול שאותן חברות שירותי ברים מציעות, כנראה מרמז על מוצרים זולים ושימוש בחומרי גלם לא איכותיים. איכות האלכוהול חשובה ביותר לאווירה שתיווצר באירוע שלכם. בר אלכוהול שמגיש סוגי אלכוהול לא איכותי, יוביל לכאבי ראש ותחושת כובד ועייפות אצל האורחים באירוע, דבר שלא ממש יאפשר אירוע פרטי עם מסיבה תוססת ושמחה. בין אם הזמנתם חברת שירותי בר לאירוע ובין אם הזמנתם את המשקאות דרך קייטרינג לחתונה שמספק את שירותי הבר, וודאו שכל מוצרי האלכוהול שאתם מקבלים באירוע איכותיים ומקוריים, בלי תחליפים זולים ולא מועילים. אלכוהול לא מקורי עלול גם להיות מסוכן כאשר משלבים אותו עם משקאות אנרגיה ועוד סוגי אלכוהול אחרים, אפילו כשהוא בשימוש לצורך הכנת קוקטיילים באירוע, לכן חשוב מאוד לוודא שכל האלכוהול שמוגש באירוע שלכם מגיע מספקים מורשים שיכולים להעיד על טיבו ואיכותו.

אנחנו מוכנים להתחייב שאצלנו האלכוהול איכותי ומקורי, בנוסף אנחנו מתחייבים שהאלכוהול באירוע שלכם לא יגמר עד סוף האירוע – ואנחנו חותמים על כך.

הגבלת הכמות

הגבלת הכמות – כשמתכננים את כמות האלכוהול שתעמוד לרשות האורחים באירוע, לוקחים איזה ממוצע הגיוני שאמור להספיק ולעמוד בתוך מה שהוגדר מראש. אם סגרתם על כמות שאינה מוגבלת לאורך כל האירוע, עליכם לוודא שכל האורחים מודעים לכל סוגי האלכוהול שעומדים לרשותם בבר. כמו כן, עליכם לשים לב שהברמנים מגישים לאורחים כמות מכובדת ושלא נוצרת תחושה של קמצנות באופן ההגשה של המשקאות לאורחים.

צוות הברמנים

צוות הברמנים – מעבר למקצועיות של צוות הברמנים באירוע, שאין עוררין לגבי חשיבותה, הגדירו מראש את כמות צוות הברמנים שעתיד לספק שירות באירוע שלכם. קחו בחשבון שבמהלך האירוע יש רגעי שיא של לחץ, אז תרצו שצוות הברמנים יהיה מתוגבר בכוח עזר שמאפשר מתן שירות מהיר מבלי שהאורחים נאלצים לחכות בתור על הבר, ומצד שני עליכם לקחת בחשבון שיש גם רגעי נחת בהם מיותר להחזיק צוות ברמנים מלא שעומד בחיבוק ידיים. זכרו שאת העלות הסופית של הברמנים אתם אלו שמשלמים, לכן כדאי לנסות לבנות את אופן ההתארגנות בצורה יעילה ואפקטיבית שגם תהיה זולה ונכונה יותר לאירוע שלכם.

מבנה הבר

מבנה הבר – רוב החברות שמספקות שירותי בר לאירועים, מגיעות עם בר שאותו הן מקימות בשטח האירוע, אלא אם כן מדובר במקום מסודר שיש לו בר קבוע לטובת האירועים. ברוב המקרים יהיה מדובר בבר שעבר אינספור פירוקים והרכבות, הובלות ואחסונים, דבר שללא ספק אמור להשפיע על איכותו ומראהו. אם חברת שירותי הבר מראה לכם את הבר שהיא מתכוונת להציב באירוע שלכם על ידי תמונה, וודאו שמדובר בתמונה עדכנית ושאתם לא רואים את מצב הבר כפי שהוא היה כשהוא היה חדש בתחילת דרכו. כמו כן, וודאו שמדובר בבר שמסוגל להתאים באופן מודולארי להרכבה בשטח המיועד של האירוע. לא תמיד גודל הבר מתאים לגודל השטח שבו מתקיים האירוע, אז תצטרכו למצוא פתרונות אלטרנטיביים במהלך יום האירוע עצמו למיקום הבר בשטח מתאים.

תוכן עניינים
מאמרים נוספים
מעבר ל-Whatsapp
צריכים עזרה עם אירוע?
Whatsapp
אהלן! צריכים עזרה עם אירוע?
דברו עם אחד הנציגים שלנו!
דילוג לתוכן